De-Klussers-Naar-De-Eifel

De Klussers Naar De Eifel

Hallo en welkom op onze reislog!

Na het vele klussen gaan wij nu eens samen genieten ...... boggie links boggie rechts ect ect .

De Eifel geldt een beetje als ons eigen motorachterland. Logisch: dit stukje heuvel-/bergachtig Duitsland is vlakbij en je kunt er gruwelijk fijn rijden. Vanuit Tilburg zo’n 3 uur in Monschau, Mosel en Rijn.

Vanaf daar kun je via slingerende bergwegen binnendoor en snelle B-wegen uren- of zelfs dagenlang genieten, tot je letterlijk het hoogtepunt bereikt:

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis.

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wij zienzie je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Andre en Meindert

Reacties

Reacties

Andrea

Super leuk dat jullie samen er even tussenuit gaan! Ik gun het jullie heel erg en ik hou jullie in de gaten!

Liefs,
Andrea

Stephan Le Chevalier

Gaaf. Kan ik ook eens achterover hangen en lezen, in plaats van zelf schrijven... :)

Veel plezier, we volgen jullie en houd de glimmende kant boven!

Tineke

Mannen, geniet er maar lekker van! Ben benieuwd naar de verhalen!

Lenie

Hallo " klussers " Meindert en Andre, ben ook nieuwsgierig naar jullie verhalen !!

Dus tot over een weekje met het eerste verhaal.

Lenie

Nou heren, volgens weer online hebben jullie prachtig weer daar dus dat wordt zweten geblazen.......denk ik. ?

Ria

Vandaag is t zover?, heel veel plezier samen , en vooral veilige kilometers!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!