De-Klussers-Naar-De-Eifel

De PARASOLS DRAAIEN TEGEN PLAFONS

Vandaag al vroeg vertrokken 9 uur

Eerst naar een motorzaak in Wittlich voor wat ketting vet het want vandaag zo warm dat het smeer in de garage uit de ketting op de grond lag, en meindert had zijn spuitbus nog op de plank sum hauze staan.

Adres in gevoerd en rijden door zeer mooie bos wegen best nu ook daar al warm.

Bestemming bereikt uw punt bevind zich rechts...Nou wij zagen het niet rond gereden en maar bij een soort kolen graafmachine boer navraag gedaan na het adres gekregen te hebben komen we weer op dezelfde plek aan toen maar even navraag bij de plaatselijke WALVIS WAS STRAAT navraag gedaan en die wist het wel.

In de tijd 40-45 zal deze handelaar niet opgevallen zijn die zat echt goed verstopt.

Werden vriendelijk ontvangen met een big smile..... En toen zag ik het en meindert ook zijn Tandarts schijns in 1965 overleden te zijn.

Na de ketting gesmeerd te hebben en even laten intrekken en ik even vlug een route gemaakt richting de mosel 45 km rondgereden en wat gedronken besloten dat we weer weer erg snel dorst hadden en de motoren ook.

Na tanken ga naar hotel en snel....

Om 1 uur weer in hotel en nu even siësta houden en dan maar wat anders gaan doen dan motorfietsen.

Wie had dat gedacht van rijden in 37c in de vulkaan-eifel en nu kijken naar de fiets op tv met een fris sapje op de knie.

Gruts kot.

Morgen weer thuis

10-eke

Hahaha leuk verhaal weer hoor, je hebt ook talent, toch mooie dingen gezien ondanks de hitte!